Izolacja dachu
Just another WordPress site

Budownictwo i architektura : Wskaźnik: czy architektura jest uzależniona od adjunktów

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

W 1970 roku około 20 procent wszystkich kursów w college u w Stanach Zjednoczonych było nauczanych przez adjunktów. W ostatnich latach, zwłaszcza od czasu globalnego krachu finansowego, liczba adiunktów wzrosła do takiego stopnia, że można uznać, że jest to pływająca populacja imigrantów. Według raportu Krajowego Stowarzyszenia Edukacji (NEA), obecnie ponad połowa wszystkich kursów college u w Stanach Zjednoczonych jest nauczana przez adjunktów lub, jak nazywa Sarah Kendzior, Ściślejsi słudzy Academia . Raport roczny Amerykańskiego Stowarzyszenia Profesorów Uniwersyteckich z 2013 roku rysuje jeszcze bardziej bezbarwny obraz, stwierdzając, że 76 procent pracowników naukowych składa się z adiunktów, w niepełnym wymiarze godzin, wykładowców i absolwentów studiów stacjonarnych. Wkroczyliśmy w erę szkolnictwa wyższego, w której zbiega się wiele alarmujących sił. Ponieważ koszty operacyjne dla uniwersytetów gwałtownie wzrosły, a pensje dla administratorów wysokiego szczebla i wydziałów wyższego szczebla wzrosły w modzie Wall Street, przyciągając talent. Koszt dyplomu w dziedzinach takich jak architektura znacznie się zwiększył (czesne wzrosło o ponad 500 procent od 1982 r.). Aby obniżyć koszty, programy architektoniczne w coraz większym stopniu polegają na gotowej puli adiunktów, chętnych do prowadzenia studiów dla niskich zarobków i bez żadnych korzyści. Cztery na pięć wydziałów pomocniczych zarabiają 20 000 $ lub mniej rocznie. Zgodnie z raportem NAAB z 2012 r. W sprawie akredytacji w edukacji architektonicznej, wydział adiunktalny obejmuje 45 procent ogólnej liczby wykładowców, co stanowi wzrost o 8 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Ale te liczby są mylące, ponieważ są one ogólnie. Wydział. Z ogólnej liczby nauczycieli akademickich nauczających w architekturze, 47 procent zalicza się do. Instruktorów .. Spośród nich oszałamiające 66 procent stanowiło uzupełnienie. We wszystkich dziedzinach, od nauk humanistycznych, a nawet nauk ścisłych, aż po dziedziny takie jak architektura, departamentalne poleganie na adiunktach lub wydział jako praca najemna staje się nową normą. Najbardziej niepokojące w raporcie NEA jest to, że demaskuje ono popularne założenie, że w ostatnich dekadach przekazywano zbyt wiele stopni wyższych, a brak etatowych stanowisk dydaktycznych to po prostu siły rynkowe. poprawiam to. Zapotrzebowanie na wydział zwiększyło się, ponieważ liczba osób uczęszczających do placówek policealnych wzrosła w latach 1999-2009 o 38 procent, czytamy w raporcie. Uniwersytety potrzebują więcej wydziałów nie mniej. Coraz częściej obrastają ich szeregi, wynajmując dodatki. W latach 1997-2007 ponad 2/3 wzrostu liczby wydziałów nie było związane z czasem. Jako dyscyplina akademicka architektura zawsze miała interesujące i skomplikowane relacje z adiunktem. Można by argumentować, że programy architektoniczne polegają na dodatkach, które natchną ich studia kreatywnymi energiami. Młodych. projektanci ćwiczący na najwyższym poziomie, wielu z nich to nowi absolwenci, zbyt zajęci własnymi praktykami, aby poświęcić czas i energię na naukę w pełnym wymiarze godzin. Bycie adiunktem daje im możliwość nauczania bez konieczności rezygnacji z pracy na dzień. Co więcej, lubią być związani z uniwersytetem w zakresie badań, wystaw i możliwości publikacyjnych, które zapewnia połączenie. Bycie instruktorem w znanym dziale architektury może poprawić widoczność w zawodzie i społeczności. Czy jest więc możliwe, że architektura nie ma takich samych problemów z dodatkami, które robią inne dyscypliny. Nie ma statystyk na ten temat, więc trudno powiedzieć. Podejrzewam, że podobnie jak w innych dyscyplinach, większość adiunktów w architekturze wolałaby mieć większe bezpieczeństwo i opcję posiadania. Tworzenie angażujących i odpowiednich studiów nie jest prostym zadaniem. Nie jest to typowy rodzaj pracy najemnej, która wymaga po prostu pojawienia się i popchnięcia niektórych przycisków lub przerzucenia burgerów. Aby studenci odnieśli sukces, instruktorzy muszą spędzać znaczną ilość czasu na zewnątrz, wykonując prace badawcze, przygotowawcze i organizacyjne. W przypadku dodatków jest to czas nieopłacony. Czy adjunkci naprawdę potrafią poświęcić czas i wysiłek, kiedy są tak mało opłacani, nie mają wsparcia i zależą od pracy nienaukowej, aby przetrwać ekonomicznie. Czy są to najlepsze studia lub kursy, które może zaoferować dział architektury. Kiedy szkoły są uzależnione od wysokiego odsetka dodatków, aby zarabiać na nauczaniu, to prowadzi to do kwestii jakości w edukacji architektonicznej. Studenci, którzy płacą składkę za swoje edukacje, naprawdę chcą być nauczane przez nietykalną klasę pracowników najemnych. To nie znaczy, że adjunkty nie dają z siebie wszystkiego. Robią to, ponieważ chcą i dlatego, że muszą, albo zostaną poproszeni o opuszczenie drzwi obrotowych. Stawia to adjunkty w niepewnej sytuacji. Przez cały ten czas, kiedy wprowadzają oni nauczanie za bardzo niewielkie zyski finansowe, mogliby zostać umieszczeni w rozwijaniu swoich głównych firm. Natomiast profesorowie studiów niestacjonarnych w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, hav
[patrz też: beton na ścianę, Schody z granitu, schody drewniane łódź ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: beton na ścianę schody drewniane łódź Schody z granitu