Izolacja dachu
Just another WordPress site

Budownictwo i architektura : Media społecznościowe w działaniu: kompleksowy przewodnik po architekturze, inżynierii, planowaniu i konsultingu środowiskowym Firms / Amanda Walter & Holly Be

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Media społecznościowe w działaniu: Wszechstronny przewodnik dla firm z branży architektury, inżynierii, planowania i doradztwa środowiskowego to przede wszystkim poradnik.
Korzystając z faktów, liczb i szerokiej gamy badań, aby potwierdzić swoje twierdzenia, książka dokładnie określa, w jaki sposób firmy z branży architektonicznej mogą uzyskać najwyższą jakość ze swoich pieniędzy w social media.
Ale książka zajmuje również czas, aby ustalić, dlaczego z mediów społecznościowych.
szczególnie po recesji.
i oferuje fascynujący wgląd w jego przyszłe znaczenie.
Jak wyjaśniają autorzy w pierwszym rozdziale: Ta nowa forma mediów nie jest trendem.
Jest to sposób komunikacji firm.
Jako blog architektoniczny widzimy, że moc i zasięg mediów społecznościowych wzmacniają się każdego dnia i nie mogą się bardziej zgadzać.
Jeśli masz mokre nogi na temat skakania na modę społecznościową, czy to z zastraszania, czy z braku czasu, bądź świadomy, że wielu z nich już zanurkowało, a jak to ujął Walter i Berkley, jeżdżą tą falą z niektórymi ekscytujące wyniki..
Podkreślmy: jeśli jeszcze nie skoczyłeś, potrzebujesz też.
Media społecznościowe w działaniu to dobry sposób na rozpoczęcie.
Aby uzyskać więcej wskazówek dotyczących zwiększania obecności w mediach społecznościowych w Social Media w akcji, przeczytaj po przerwie.
Jedną z mocnych stron mediów społecznościowych w działaniu jest mnogość pomocnych strategii, szczególnie przydatnych dla początkujących mediów społecznościowych.
Każdy rozdział logicznie przechodzi do następnego, ustanawiając, jak wejść do świata mediów społecznościowych (zaczynając od.
Nacisk na wynik końcowy.
I.
Znalezienie docelowej widowni.) I ostatecznie go zdobywając (kończąc na.
Budowaniu i pielęgnowaniu społeczności.
I.
Strategie.).
Książka wyjaśnia znaczenie korzystania z mediów społecznościowych nie tylko w celu promowania, ale także budowania relacji i stania się wartościowym, wpływowym członkiem społeczności internetowej (co Walter i Berkley nazywają.
Kultywującym społeczności.).
Podkreślają również praktyczne środki, które powinieneś podjąć: dopasować swoje indywidualne sieci do swoich odbiorców, wykorzystując swoich pracowników.
wiedzę i indywidualną reputację, konfigurowanie alertów Google, aby być na bieżąco z autorytetami i Google Analytics w celu oceny ruchu.
Ale najbardziej fascynujący był ostatni rozdział Przyszłości mediów społecznościowych .
(w moim odczuciu prawie lepiej pasuje do wprowadzenia).
Walter i Berkley przewidują, że rozwój smartfonów sprawi, że technologie oparte na lokalizacji, takie jak kody QR, Foursquare i Broadcastr będą bardziej odpowiednie – a integracja miejsca będzie ważniejsza dla konsumentów.
cyfrowe życie.
Konsekwencje dla architektury mogą być znaczące.
Wyobraź sobie chodzenie po ulicy, skanowanie budynku i natychmiastowy dostęp do jego architektów.
cała obecność cyfrowa.
Podobnie jak architekci będą musieli wziąć pod uwagę tę cyfrową warstwę, gdy projektują przestrzeń, tak samo będą musieli przejąć kontrolę nad mediami społecznościowymi dla sukcesu własnych praktyk.
Walter i Berkley podkreślają, że wchodzimy w.
Reputation Economy.
.
co Dan Schawbel opisał w swojej osobistej marce.
blog Forbes jako.
środowisko, w którym marki są budowane w oparciu o to, jak są postrzegane online i obietnica dostarczana w trybie offline..
Innymi słowy, bez względu na to, jak dobrze można dostarczyć w świecie fizycznym, szansa pojawi się tylko wtedy, gdy Twoja obecność w mediach społecznościowych jest silna w cyfrowym świecie.
więc na co czekasz.
Treść 007 Przedmowa 008 Podziękowania 010 Wspólne referencje internetowe 012 W jaki sposób firmy A / E korzystają z mediów społecznościowych 015 Rozdział Nacisk na wynik końcowy 027 Rozdział 2 Znajdowanie docelowych odbiorców 063 Rozdział 3 Wzmocnienie wysiłków w zakresie komunikacji 099 Rozdział 4 Zaangażowanie najcenniejszego zasobu 127 Rozdział 5 Pozycjonowanie ekspertów 163 Rozdział 6 Budowanie i pielęgnowanie społeczności 195 Rozdział 7 Strategie oceny 213 Rozdział 8 Przyszłość mediów społecznościowych 229 Słownik terminów Wydawca: Arbuzy Książki Autorzy: Amanda Walter i Holly Berkley ISBN: 978-0-98514-691- 7
[hasła pokrewne: beton dekoracyjny, listwa przypodłogowa, domki na działkę rekreacyjną ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: beton dekoracyjny domki na działkę rekreacyjną listwa przypodłogowa