Izolacja dachu
Just another WordPress site

Budownictwo i architektura : London Calling: The Man Behind the Stirling Prize

Posted in Uncategorized  by admin
June 9th, 2018

B. Braun Melsungen AG Siedziba i kompleks przemysłowy, Melsungen, Niemcy, 1993. Giovanni Chiaramonte, fotograf. Kanadyjskie Centrum Architektury. . Obraz. Giovanni Chiaramonte Kilka tygodni temu RIBA przekazała 18 nagrodę Stirling Prize londyńskim architektom Witherford Watson Mann. Decyzja była dobra. To było dobre dla WWM i dobre dla zawodu. młodą praktykę uznawaną za małą, ale piękną pracę. Zastosowane w systemie mury z cegły i stolarki eliminują prace z zakresu nowoczesnych technologii budowlanych i produktów budowlanych, które niemal wyłącznie charakteryzują współczesne środowisko budowlane. To naprawdę czuje się jak projekt wykonany w innym punkcie historii, wynik dość szczególnych interesów trzech umysłów, Stephen Witherford, Chris Watson i William Mann. Jest bezpośredni i osobisty. Przypomina mi pracę Stirlinga. I to nie tylko ze względu na potężne umiejętności kreślarskie, plan i ograniczoną paletę materiałów, ale także za intymność. Intymność widoczna w znacznej części twórczości Stirlinga. Nie odwołuję się do produkcji przestrzeni intymnych per se, ale do sformułowania architektury, która jest autorstwa nie fabryki, ale kilku umysłów. Najnowszy Stirling skłonił mnie do spojrzenia wstecz i ponownego rozważenia pracy samego Stirlinga. Astley Castle / Witherford Watson Mann. Obraz. Helene Binet, dzięki uprzejmości RIBA Kiedy Stirling został nagrodzony Złotym Medalem RIBA (1980) i Pritzker Prize (1981), Staatsgalerie był na miejscu, jego budynek dla Szkoły Architektury Rice University właśnie został ukończony (w 1979), a Biuro pracowało nad Muzeum Fogg na Uniwersytecie Harvarda, tarasem kamienic na Manhattanie, Centrum Nauki w Berlinie i galerii Tate Clore. Jego klientami byli wszyscy, w tym jeden bar, w Niemczech i USA. Rozpoczyna swoją przemowę o przyjęciu Złotego Medalu RIBA dzięki swoim partnerom z przeszłości i teraźniejszości. James Gowan i Michael Wilford. i jego patronów, w szczególności jego pierwszego klienta, Leonarda Manusso, który zlecił Hamowi Common i innym architektom, którzy wsparli jego sprawę. Wyróżnił Sir Leslie Martina, bez którego nie miałby możliwości zaprojektowania czerwonych budynków. Zajmuje się bieżącą pracą tej praktyki, ich zainteresowaniami i zainteresowaniami oraz cytatami z serii raportów konkursowych, które w jasny sposób wyrażają ich architektoniczne i miejskie wzornictwo. CELE .. Sztywna obudowa Dom-ino, projekt teoretyczny (1951): wycięty widok aksonometryczny z zawiasami. James Stirling / Michael Wilford lubi. Zdjęcie dzięki uprzejmości Canadian Center for Architecture Co ciekawe, dług, który on i jego praktyka w oczywisty sposób zawdzięczają historii architektury. Mówi obszernie o angielskim baroku – Archer, Vanbrugh & Hawksmoor i ich eklektycznych gustach oraz technice. Adhoc, która pozwoliła im zaprojektować z elementami rzymskimi, francuskimi i gotyckimi itp..; Neoklasyczni – Soane, Gandy Playfair i Goodridge, aw Niemczech – Gilly, Weinbrenner, von Klenze i Schinkel za ich znacznie większe zestawienie skal i materiałów .; ceglana i kaflowa wiktoriańska architektura. – Butterfield, Street & Scott; i Franka Lloyda Wrighta, szczególnie betonowych bloków wokół Los Angeles ., Mackintosha i Hoffmana, Asplunda, Le Corbusiera i konstruktywistów. Mówi o swoim długu wobec swojego nauczyciela Colina Rowe a i encyklopedycznej sztuki brytyjskiej Saxo i Wittkowera w sztuce brytyjskiej i śródziemnomorskiej. Z taką edukacją rozwinąłem obsesje na przestrzeni całej historii architektury. sytuacja, która wciąż jest ze mną. Jego praca, jak sugeruje, dotyczy pamięci . Ale jest także ściśle związane z umiejętnościami kreślarskimi i zdolnościami, które pozwoliły mu wyczarować projekty. Wiemy na podstawie rysunków wykonanych przez biuro Stirlinga, w szczególności z zastosowania planu, aksonometrycznego i. Architektonicznego deptaka ., z których każdy jest starannie przemyślany i skomponowany, a następnie poddany edycji o wielkim wpływie dydaktycznym. Staatsgalerie, Stuttgart, Niemcy (1977. 1984), 1984. Alastair Hunter, fotograf. James Stirling / Michael Wilford fonds, Canadian Center for Architecture. Zdjęcie dzięki uprzejmości Alastair Hunter / RIBA Library Photographs Collection Krajobrazy odgrywają ważną rolę. odnaleźli krajobrazy, zsyntetyzowali i urojonali. Służą jako kontrapunkt, kontekst zakorzeniony w teraźniejszości. inspiracja, która była podstawą jego ostatniego ukończonego dzieła, Fabryki Braun w Melsungen. Stirling, podobnie jak Kahn, demonstruje zdolność do oddania złożoności zagadnienia w archetyp. Rzeczywiście, sugerowałbym, że ma wyjątkową zdolność do zawarcia małżeństwa. (nie działa) na stronę. i tak, aby utworzyć nierozerwalny związek między tymi dwoma, w efekcie stwierdzając, że istnieje coś takiego jak typologia witryny. Florey jest przykładem tego podejścia, podobnie jak Leice
[podobne: bramki uchylne, domki letniskowe dla rodzin władysławowo, wbijanie pali ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: bramki uchylne domki letniskowe dla rodzin władysławowo wbijanie pali