Izolacja dachu
Just another WordPress site

Architektura i nowoczesne budownictwo – Ta sama strefa czasowa, różne standardy

Posted in Uncategorized  by admin
September 8th, 2018

Na pierwszym planie: Pawilon projektu Toma Wiscombe Design, Middleground: pawilon tekstylny w wykonaniu PATTERNS w Muzeum Sztuki Współczesnej w Los Angeles. Obraz. Taiyo Watanabe The Getty. S Pacific Standard Time Presents: Nowoczesna architektura w LA gościła A. Quincy Jonesa: Budowanie lepszego życia w Hammer Museum w UCLA i współczesnej architekturze z południowej Kalifornii (wcześniej znany jako nowy rzeźbiarstwo) w MOCA Geffen dla lepsza część tego lata. Te dwa eksponaty, prezentujące się odpowiednio do 8 września i 16 września, dają nam wgląd w Los Angeles. przeszłe i obecne dziedzictwo architektoniczne. Podejmują zasadniczo różne wyzwania. Odsłania się płodną i podstawową historię modernistycznego architekta, drugą próbę uchwycenia i skatalogowania nieporęcznej i niestabilnej teraźniejszości. Czytaj dalej po przerwie na recenzje obu wystaw … + 10 Wystawa A. Quincy ego Jonesa: Budynek dla lepszego życia w Muzeum Hammer UCLA. Obraz. Brian Forrest A. Quincy Jones: Building for Better Living to powojenna historia. Jones urodził się w 1913 roku, został zwolniony z marynarki wojennej w 1945 roku i już zdobył pochwały dla swoich budynków do 1950 roku. Według Ellen Donnelly, kurator pracujący na wystawie, archiwa A. Quincy Jonesa są tak płodne, że w sześciu miesiące zespół mógł jedynie sortować od 25% do 40% kolekcji w ramach przygotowań do wystawy. Jednak pokaz nie pokazuje tej walki. Kuratorzy, Jennifer Dunlop-Fletcher i Brooke Hodge, dobrze się czują. narracja, destylowanie Jonesa. ponad 5 000 wbudowanych dzieł w strawną sztukę największych przebojów. Jest to uroczysty show ze skromnym, ale łatwo bohaterskim bohaterem. Wystawa A. Quincy Jones: Budowanie na rzecz lepszego życia w Muzeum Młotów UCLA. Obraz. Brian Forrest Wspólny charakter Jonesa. sukces jest dobrze podkreślony. Jego kariera opierała się na partnerstwie z budowniczymi i programistami, takimi jak Joseph Eichler. Jedna reklama domów Eichler w Sunnyvale oddaje nastrój mówiąc: Oto jest! Dom, który obiecywali . Ta lekko naiwna wiara w postęp jest tonem, który odbijał się w całym spektaklu jako szczególny punkt widzenia. Wystawa może zostać wzmocniona przez peryferyjne spojrzenie na Jonesa. współcześni, w tym Charles (1907) i Ray (1912) Eames, John Lautner (1911), Philip Johnson (1906) i Eero Saarinen (1910) między innymi. W kontekście swoich rówieśników, którzy stale wprowadzają do życia swoje własne wersje modernizmu, płodna kariera Jonesa staje się mniejszym bohaterem sprzedaży, a bardziej wyjątkową anomalią. Jednak wszystko, co pozostało pożądane przez publiczność graniczy z chciwością, biorąc pod uwagę prezentowane artefakty i otaczające je stypendium. A. Quincy Jones i Frederick E. Emmons, Architekci. Fairhaven Tract Eichler Homes Model LJ-124, Orange, California, 1961. Zdjęcie. Jason Schmidt Dogodnie, tematyka Jonesa. kariera ma główne implikacje. Starannie dobrane i wyświetlane modele, rysunki i renderingi wywołują u entuzjastów architektury nostalgię za cenną minioną epoką. Tymczasem ogół społeczeństwa łączy się z przesłaniem wysokiej jakości mieszkań i kalifornijskiego nowoczesnego stylu życia dla wszystkich. W pobliżu zdjęć naturalnej wielkości i szeregu multimediów uwodzenia tych, którzy nie są skłonni czytać planów i działów, w przyspieszonym zrozumieniu przestrzennym. Ten program jest udanym produktem konsumenckim, jak wielu Jonesów. budownictwo mieszkaniowe i rozumie, jak zapewnić punkt wejścia. i opowieść dla różnych odwiedzających. Młot zapewnia ekspozycję i przejrzystość ważnych prac życiowych, które w innym przypadku mogły wyblaknąć z historii. Wystawa A. Quincy Jones: Budowanie na rzecz lepszego życia w Muzeum Młotów UCLA. Obraz. Z kolei Brian Forrest Contemporary Architecture z Południowej Kalifornii przyjmuje ruchomy cel: teraźniejszość. To nie jest tylko historia linearnej narracji jednego architekta, ale migawka 38 lokalnych firm w różnych momentach. Warto wspomnieć, że większość prasy programu otacza politykę i aranżację ludzi zaangażowanych lub nie zaangażowanych. Chris Mount kuratorował katalog i oryginalną wizję spektaklu, jednak wystawa została uratowana przez opiekę zastępczą Thom Mayne do czasu jej otwarcia. Ostateczna lista architektów to nie tylko inkluzje, ale także pewne wykluczenia, które wydają się przypadkowe i biorąc pod uwagę historię spektaklu, daremne, by się nad nimi zastanawiać. A. Quincy Jones i Frederick E. Emmons, Architekci. Milton S. Tire House, Los Angeles, Kalifornia, 1951-54. Przekrój poprzeczny przez salon, jadalnię i pokojówki. Zdjęcie dzięki uprzejmości Charles E. Young Research Library, UCLA Library Special Collections Ta wystawa ujawnia kwestię zmieniającego się zaangażowania architekta w muzea. Zamiast
[podobne: styropian ekstrudowany, rozwiercanie otworów, okna tarasowe przesuwne ceny ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: okna tarasowe przesuwne ceny rozwiercanie otworów styropian ekstrudowany