Izolacja dachu
Just another WordPress site

Architektura i nowoczesne budownictwo – Dlaczego miast cyklu są przyszłością

Posted in Uncategorized  by admin
September 10th, 2018

Olympic Sculpture Park w Seattle, Washington, zaprojektowany przez Weissa Manfrediego. Obraz. Benjamin Benschneider Wprowadzenie na rynek. Boris Bike. – Londyński program wynajmu rowerów, nazwany na cześć burmistrza Borisa Johnsona. było najwyraźniejszym sygnałem do tej pory, że jazda na rowerze nie była już tylko dla mniejszości fanatyków, ale zdrowego, wydajnego i zrównoważonego transportu, którego planiści chcieli mieć w swojej zbrojowni. Obecnie w centralnym Londynie znajduje się ponad 8 000 rowerów Boris i 550 stacji dokujących. I trend nie jest anomaliczny dla Londynu: Wikipedia donosi, że istnieje 535 programów akcji rowerowych w 49 krajach, zatrudniających ponad pół miliona rowerów na całym świecie. Jednak prawdziwe pytanie brzmi: czy jazda na rowerze rzeczywiście zmieni miasto. Czy spowoduje to powstanie nowych form miejskich lub, jak to określi australijska książka naukowa doktora Stevena Fleminga, Przestrzeni rowerowej . Podobnie jak Fleming, tak sądzę. Wierzę, że jazda na rowerze może być po prostu katalizatorem renesansu miejskiego XXI wieku. Przeczytaj, jak po przerwie … Niedawno wziąłem cztery tygodnie z biura, aby przejechać się z Chicago do Nowego Jorku i odwiedzić miasta po drodze. Moja podróż o długości 1300 kilometrów była częścią ekspedycji grupowej o nazwie P2P, która przeszła z Portland w stanie Oregon do Portland Place w Londynie (więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie portlandtoportland.org). Celem było złożenie raportu w Wielkiej Brytanii i Londynie, w szczególności na temat amerykańskiej kultury kolarstwa miejskiego i inicjatyw politycznych, które pojawiają się w USA. Rowerzysta P2P w Nowym Jorku. Obraz. Grant Smith, za pośrednictwem ING Media. Zaimponowała nam szybkość postępu. Kiedy byliśmy w Chicago pod koniec czerwca, miasto uruchomiło własny program rowerów. Nowy Jork już je ma. Stacje dokujące dostarczają namacalną infrastrukturę rowerową na ulice miasta. Wprowadzane do przewozu i wydzielone trasy rowerowe zaczęły się rozprzestrzeniać. Nieużywane linie kolejowe są wykorzystywane jako szlaki rekreacyjne, aw niektórych przypadkach również dobrze się nadają dla osób dojeżdżających do pracy. Indianapolis ukończyło niedawno swój. Szlak kulturowy. aktywna pętla transportowa łącząca pięć centralnych dzielnic miasta. Pod koniec mojej podróży, przyszło mi do głowy, że ta eksplozja w ruchu rowerowym powinna znaleźć się w historycznym kontekście, aby umożliwić politykom i społeczeństwu rozpoznanie skali szansy, zmiany, jakie może ona przynieść naszemu krajowi. miasta i nasze życie. Union Station Bicycle Transit Center w Waszyngtonie. Dzięki uprzejmości projektu KGP Take London w 1667 roku, rok po wielkim pożarze w 1666 roku. Uchwalono ustawę parlamentu, która wprowadziła inspektorów budowlanych, aby zapewnić, że budynki będą budowane z cegły, a nie z drewna (prawo, które istniało przed ogniem, ale to nie było zostało wykonane). Oczywiście pożar i wynikające z tego dewastacje sprawiły, że wiele z Londynu musiało zostać przebudowanych, a budynki te były ceglane. W XX wieku modernizm Corbusian miał ostatecznie ogromny wpływ na londyńskie ulice i panoramę miasta. Znowu katalizator był po części katastrofą – spustoszenie dokonane przez Luftwaffe i konieczność szybkiej odbudowy – a rozwiązanie było polityczne. Zrujnowane domy w zabudowie szeregowej z podwórkami i ubikacjami były związane z biedą i złymi warunkami życia. Nowoczesność i masowa produkcja domów wykazały optymizm i zaangażowanie dla tych, którzy przeżyli wojnę. Był to namacalny wymiar nowo utworzonego państwa opiekuńczego. Oczywiście model tabula rasa nie był konieczny. To było ideologiczne. Ale przyniósł ze sobą mieszkania z wyposażonymi kuchniami, łazienkami i toaletami. To spowodowało stopniową gentryfikację pozostałych ulic. Zostały zamontowane toalety wewnętrzne, a sypialnie i murarzyki zostały przekształcone w łazienki i kuchnie w ocalałych budynkach mieszkalnych z XIX wieku. Ale to dzieło Josepha Bazalgette, głównego inżyniera Metropolitan Board of Works, wyróżnia mnie – nie tylko ze względu na jego wkład w zdrowie publiczne, ale także za jego potencjalne podobieństwo do Cycle Space. Przez większą część swojej historii Londyn był kojarzony ze złymi warunkami życia i chorobą. Pod koniec lat 50. XX w. Skala miasta pogorszyła sytuację: ścieki londyńskie zostały zdeponowane w Tamizie, z której zbierano wodę pitną. Rozwiązaniem Bazalgette było skonstruowanie szeregu kanałów, które przebiegałyby równolegle do Tamizy, zarówno na północ, jak i na południe od rzeki, zbierając ścieki i zapewniając czystość wody pitnej pobranej z rzeki. Dzięki uprzejmości SewerHistory.org Dzięki uprzejmości SewerHistory.org Ten monumentalny wyczyn inżynierii oferuje nam najlepszy precedens dla wpływu, jaki rower może mieć na Londyn lub inne miasto. Jazda na rowerze oferuje nam, po raz pierwszy od ponad półtora wieku, szansę na zbudowanie infrastruktury, która przyniesie znaczące ulepszenia w zakresie zdrowia publicznego. W naszym autocentrycznym świecie mamy niespotykany poziom leczenia
[patrz też: wiązanie krzyżykowe, platinum design drzwi, koszt instalacji odgromowej ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: koszt instalacji odgromowej platinum design drzwi wiązanie krzyżykowe